W Sellvant zwracamy uwagę na optymalizację SEO on-page. Już po roku korzystania z modułu opinii sklep ModnaKiecka.pl miał: 56% więcej słów kluczowych w TOP 3; 53% więcej słów kluczowych w TOP 10 i 40% więcej słów kluczowych w TOP 50.
Case study modułu opinii w Shoper
Wzbudzenie zaufania do sklepu to jeden z obszarów usługi Sellvant. Jako czynnik weryfikujący opinie o sklepie wskazuje je od 50% do 74% użytkowników. Niestety pozostawia je jedynie 1-3% konsumentów, my zwiększyliśmy ten wskaźnik do ponad 10%.
Case study modułu poleceń
W grudniu nasz moduł referencyjny dla e-commerce, pozwolił na polecenie serwisu colorland.pl 989 razy. Przełożyło się to na 104 zakupy, konwersja na poziomie 10,5%, dokonane przez osoby otrzymujące polecenie. Natomiast osoby wysyłające polecenie, dokonały 286 zakupów, co daje konwersję na poziomie 28,9%.
A quick guide to picking the right branding agency for your rebrand
When evaluating potential agencies, consider their expertise in various aspects of branding and design.
Challenges of creating and structuring a multi-brand system
The concept of a multi-brand system has gained traction, allowing businesses to manage various brands.
The five-step process for running effective brainstorming sessions
A well-defined statement helps participants focus their creativity and ensures everyone is on the same page.
The complete guide to unlocking your team’s power and potential
When everyone understands and believes in the shared goal, they are motivated to work cohesively.
How to build ground-breaking products: a manager’s guide
Putting the customer at the core of your product development ensures relevance and resonance.
Tech and digital skills to build a future education system
Students must be equipped with the skills to navigate the digital world effectively, including using computers.
Witaj, świecie!
Witamy w WordPressie. To jest twój pierwszy wpis. Edytuj go lub usuń, a następnie zacznij pisać!